понедельник, 11 января 2016 г.

5 клас Контрольна робота № 1


Контрольна робота № 1
Казки народів світу
Варіант І
І рівень (по 0,5 б. – 5 б.)
1. Казка — це:
а) розповідний твір про реальні події;
б) розповідний твір про фантастичні події;
в) розповідний твір про те, як люди уявляли собі майбутнє.
2. Національною літературою називають:
а) літературу певного народу, нації;    б) літературу народів світу;
в) записану вченими усну народну творчість.
3. Які вчені займаються збиранням скарбів усної народної творчості:
а) філателісти;  б) фольклористи;  в) флористи.
4. Найвідоміші збирачі німецьких народних казок:
а) Олександр Афанасьєв і Володимир Даль; 
б) Іван Франко та Іван Нечуй-Левицький;
в) брати Якоб і Вільгельм Грімм.
5. Історії про Аладдіна та його чарівну лампу входять до книги казок
А) «Тисяча і одна ніч»   Б) «Панчатантра»   В) «Казки для дітей і родини»
6. Момотаро – це герой…
А) японської казки про Хлопчика-Персика
Б) японської казки про Хлопчика-Мізинчика
В) китайської казки про хлопчика Маляна

7. Знайдіть відповідність
1. «Соловей»                          А) О.С. Пушкін
2. «Пані Метелиця»                Б) брати Грімм
3.  «Руслан і Людмила»         В) народна казка
4. «Іссумбосі»                         Г) Андерсен
ІІ рівень (по 2 б.)
1. Хто така Шахерезада? Як вона змінила долю  царя Шахріяра?
2. Чому звірі зненавиділи шакала Чандараву?
ІІІ рівень (3 б.)
Хто ваш улюблений казковий герой? Чому?

Контрольна робота № 1
Казки народів світу
Варіант II
І рівень (по 0,5 б. – 5 б.)
1. Бувають такі види народних казок:
а) про людей, про рослин, про тварин;
б) про тварин, чарівні, побутові;
в) про пригоди, про фантастику, про історію.
2. Всесвітня література — це:
а) сукупність усіх національних літератур;   
б) національна література певного народу;
в) записана вченими усна народна творчість кожного народу.
3. Хто такий Чандарава?
а) сміливий вовк;     б) хитрий лис;    в) брехливий шакал.
4. У казці про Хлопчика-Персика головному героєві допомагали такі тварини:
а) собака, кіт, фазан;    б) собака, фазан, кінь;   в) собака, фазан, мавпочка.
5.  Історії про Синдбада-Мореплавця стали частиною книги казок
А) «Тисяча і одна ніч»   Б) «Панчатантра»  В) «Казки для дітей і родини»
6. Автор казок: «Русалонька», «Соловей», «Непохитний олов’яний солдатик» -- це
 А) Брати Грім              Б) Ганс Крістіан Андерсен           В) О.С. Пушкін

7.  Знайдіть відповідність
1. «Хлопчик-Зірка»                                             А) Андерсен
2. «Непохитний олов’яний солдатик»                Б) народна казка
3.  «Пензлик Маляна»                                         В) О.С. Пушкін
4. «Руслан і Людмила»                                        Г) ОскарУальд

ІІ рівень (по 2 б.)
1. Хто такий Малян? Який чарівний предмет він використовував?
2. Чому олов’яного солдатика називали непохитним?
ІІІ рівень (3 б.)
Хто ваш улюблений казковий герой? Чому?


Комментариев нет:

Отправить комментарий